Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Esztergomi kaland

 2012.09.30. 00:23

angry dog.jpg

 

A buszpályaudvaron vártam. Szép város , bár akkor cseppet sem érdekelt . Ahogy előttem termett,megkönnyebbültem. Csinos volt. Egy magas, szőke , ötvenes éveinek elején járó nő . A neten már egyeztettünk. Kép,élettörténet, vágyak, utalások ,flört. Titkárnő . Reprezentatív , korát meghazudtoló. Özvegyasszony. A fia idősebb nálam egy évvel . Zavarban volt,én nem. Láttam a szemében ,hogy tetszem neki. Ő is tetszett nekem. Megvolt a szikra  . Egy cukrászda teraszán kötöttünk ki, oldódott a feszültség. Megígérte hogy elvisz egy helyre,amihez emlékek kötötték, egy sárga ház , egy nagyon nagy , és öreg fa. Elcsattant az első csók. Kétszázas pulzus, minden a legjobb úton haladt. Egy óra múlva már a lakásán voltunk. egy társasház első emeletén. Írta hogy van egy kis kutyusa. Megkínált egy kávéval , én elfogadtam.Míg ő a konyhában főzte a kávét,én a nappaliban ültem egy fotelben. A kutya ,sosem felejtem el , ott ült a lábam előtt, és úgy nézett rám,úgy nézett bele a szemembe,mint Robert De Niro  Mickey Rourke szemébe az angyalszív tojásevő jelenetében . Hátborzongató kis dög volt. A dohányzóasztalon lévő műsorújsággal picit "meglegyeztem",hogy arrébb oldalogjon, de rám se hederített . Hihetetlen kis korcs , gondoltam magamban , miközben a friss kávé illata megcsapta az orromat. Minden porcikám ezt a kedves , és vonzó nőt akarta. Beszélgetés ,hörpintés a kávéból , simogatás. A kutya vakkantott. nevettünk , ő felszabadultan , én színlelve . Kellemes domborzati viszonyokat érzékelt a kezem ,a könnyű nyári ruha alatt. Hosszú csók , érzéki sóhaj... A kutya éles, visító ugatása törte meg a csendet. Ez nem lehet igaz, gondoltam , persze szóvá nem tettem semmit , mosolyogtam , és de aranyos ez a kutymuty arcot feszítettem,egyfajta vitorlavászonként, a mocskos kis dög típusú csírájában elfojtott arckifejezésemre. A "kutyus" a kamrába ment.. A tündérkirálynő közölte , hogy átmegyünk a kisszobába ,  majd azt követően kiengedjük ezt a dögöt a folyósora ,és bezárjuk az ajtót...A szükségszerű procedúra után megnyugodva merültünk el a másik felfedezésében. Csodálatos illata volt , és selymes , puha bőre.. Kemény,formás fenekét öröm volt markolászni , az pedig napalm volt a tűzre , ahogy sóhajtozott közben. Egymás után kerültek le rólunk a ruhadarabok , mire a folyósora értünk , már meztelenek voltunk . Elégedetten mért végig , és én is őt . A kutya eszeveszett kaparása fel sem tűnt. Ő előre küldött , bezárta az ajtót , és kiengedte a kis seggfejet a folyosóra . A kutya karmainak idegesítő kopogása a járólapon ,és a nyüszítésből arra gondoltam , hogy össze vissza ugrál ,hisztizik a gazdája körül . Amikor lecsitította ,és belépett , elöntött a harci kangörcs , és nem ismertem határokat . isteni volt .Becézgetett , és simogatott. Haraptam,martam mindenét , mint beduin az almát.Tartalmas egy óra volt. A folyosón e közben csend volt. Kis idő után megkérdezte ,hogy van e kedvem maradni és folytatni , majd megmutatta hogy hol a zuhanyzó , ahol felfrissülhetnék . A folyosóra nyitva az ajtót , a kutya beviharzott a szobába és felugrott az ágyba . Össze vissza szimatolt ,kotorászott mint egy rajzfilmkutya , teljesen nevetséges volt . Elégedetten léptem oda a törölközőmért , amit mosolyogva adott nekem a kedves. A talpammal egyszer csak valami furcsát éreztem. A folyosón magamról lehajított bokszerem volt az . Elképedve vettem kezembe a hanyag mód lehajított fehérneműt . Egy merő pisa volt az egész . Tocsogott a húgytól . Bűzös kutyapisával volt tele ,volt is vagy fél kiló . Hirtelen megértettem valamit. Nem biztos hogy a pinanyaló kutyusokról szóló városi legendák alaptalanok. Teljesen letaglózott a dolog. Az a dög pedig az ágyon ülve , lihegve, elégedett vigyorral a pofázmányán bámult a pofámba. Hím a hím ellen. Az alfa nézett rám fölényesen , a gyűrt takarók és összeizzadt párnák alkotta trónján ülve.. Megsemmisültem. 

Címkék: humor szex kutya megtörtént

A bejegyzés trackback címe:

https://cavalcanti.blog.hu/api/trackback/id/tr844810214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása